هواداران اسپانیا
برای عضو شدن در کانون هواداران اسپانیا در خبرنامه ثبت نام کنید .
پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, :: 19:55 ::  نويسنده : امیرمحمد قاسم نژاد

  ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا  در روز 9 ژوئن و قبل از بازی با ایتالیا قرارداد جدیدش را با مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا در شهر گدانسک امضا کرد و بدین ترتیب درمرحله مقدماتی جام جهانی 2014 ماتادورها را هدایت کرده و در صورت صعود این تیم به رقابتهای برزیل، با قرمزپوشان خواهد بود.
جالب اینجا بود که اسپانیایی ها قبل از آغاز یورو اصرار فراوانی داشتند تا دل بوسکه قرارداد جدیدی را به امضا برساند و حتی سال گذشته و
بعد از بازی مقابل لیختن اشتاین که بعد از آن اسپانیا مجوز حضور در رقابتهای یورو2012 را به دست آورد ، دل بوسکه اعلام کرد که با سران فدراسیون فوتبال اسپانیا به توافق شفاهی برای تمدید دست کم دو ساله قراردادش دست یافته.در آن زمان دل بوسکه قرارداد جدیدی را امضا نکرده بود؛ البته او برنامه ای برای جدایی از تیم ملی نداشت؛ بلکه نمی خواست که درصورتی که تیم ملی اسپانیا در رقابتهای یورو2012 به نتیجه نامطلوبی دست یافته و یا بحث های متعددی درمورد ترکیب تیمش ایجاد شد، خودش را به تیم تحمیل کرده باشد.او در نظر داشت تا منتظر بماند و ببیند که اوضاع در رقابتهای یورو چطور خواهد بود و حتی او برخلاف خواسته سران فدراسیون فوتبال اسپانیا، بدون امضای قرار داد جدید،عازم سفر لهستان شد. البته اکنون شرایط را برای تمدید قراردادش مناسب دید.

علاوه بر دل بوسکه، تونی گرانده، دستیار او و خاویر مینیانو، مربی بدنساز تیم هم قراردادشان را تمدید کرده اند. البته طبق گزارش برنامه «ال لاگرو» در شبکه کادنا سر، پاکو خیمنس ،ناظر تیم دل بوسکه که مسئولیتش بررسی تیمهای حریف بود، درپایان یورو، از پست خود کنار خواهد رفت؛ چرا که تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفته.
ازهمین رو آنخل ویار و خورخه پرس، نمی خواستند که دل بوسکه قبل از امضای قرارداد ، ازلهستان به اسپانیا بازگردد.از همین رو او را متقاعد کردند و او بالاخره قرارداد جدیدش را به امضا رساند.این درحالی بود که خودش ترجیح می داد تا منتظر بماند ولی مسئولان فدراسیون به او اعلام کردند که هیچ چیزی نظر آنهاراتغییر نخواهد داد. ویار،رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا خطاب به دل بوسکه گفته:«ما با چشم بسته هم به تو باور داریم. بنابراین تا هرزمانی که بخواهی می توانی به کارت ادامه دهی.»
خود دل بوسکه هم در روز 12 ژوئن در صحبتهایی به شبکه کواترو گفت:« من قراردادم را به صورت شفاهی و کتبی تمدید کردم ولی این گویای هیچ چیزی نیست. اگر ببینم که اوضاع مناسب نیست و شرایط راحتی نداریم و مسئولان فدراسیون از نتیجه راضی نیستند، کار دیگری را انجام می دهیم؛کاملا بدون وابستگی به قراردادکتبی  و یاتوافق شفاهی.»
بین ترتیب دل بوسکه، مبدل به سرمربی تیم ملی اسپانیا که بیشترین حضور را برروی نیمکت مربیگری این تیم داشته، شده است.او درحال حاضر و بعد از بازی تیمش مقابل کرواسی، 58 بار روی نیمکت ماتادورها نشسته ودست کم برای 9 بازی دیگر (دست کم یک بازی دیگر در یورو و بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی برزیل)، اسپانیا راهدایت خواهد کرد.اگر بازیهای دوستانه را هم اضافه کنیم، قطعا او رکورد خاویرکلمنته ( با 62 بازی)، مونیوس (با63 حضور روی نیمکت مربیگری تیم) و کوبالا(با 68 حضور) را رد خواهد کرد.
 دل بوسکه درپایان رقابتهای یورو2008 هدایت تیم ملی اسپانیا را در دست گرفت و درجام جهانی2010 بااین تیم قهرمان دنیا شد. دل بوسکه 61 ساله در 58 حضورش برروی نیمکت تیم به 49 برد، 3 تساوی و شش شکست دست یافته.   
 

 

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان طرفداران اسپانیا و آدرس spain-fans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 21
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Alternative content